AANKONDIGING VAN NIEUWE MEDEWERKERS TODD WHITNEY

23 december 2020 Florence, KY – Aristech Surfaces LLC heeft vandaag Todd Whitney, Sr. Commercial Manager voor Hot Tub, Bath, Acrylic Markets aangekondigd met focus op de ontwikkeling van nieuwe producten, markten en toepassingen.

Todd brengt 25 jaar technische, operationele en commerciële zakelijke ervaring mee naar Aristech Surfaces en heeft gedurende zijn carrière een schat aan kennis op het gebied van nieuwe productontwikkeling, marktontwikkeling en verkoopervaring opgedaan. Meest recent was Todd Technical Market Manager voor Vycom, een divisie van de Azek Company met een focus op innovatieve kunststof sheetproducten die zijn ontworpen om hout, metaal en andere traditionele materialen in vele markten te vervangen. Daarvoor bekleedde Todd leidinggevende functies in sales en klantenservice voor PolyOne's (nu Avient) Design Structure and Solutions Division.

""Het is erg opwindend om Todd bij Aristech Surfaces te hebben, want daar is in 1996 zijn carrière begonnen als polymeerchemicus. Hij had van 2000 tot 2010 verschillende commerciële verantwoordelijkheden en maakte gebruik van zijn ervaring gericht op materiaaloplossingen en toepassingen met toegevoegde waarde. Hij zal een gewaardeerde aanwinst zijn voor het team."" Peter Allread, General Manager Commercial Americas.

""Ik heb Aristech Surfaces door de jaren heen in de gaten gehouden. De eigenaren en het leiderschapsteam van Aristech hebben ongelooflijk werk verricht door een basis te leggen voor dit bedrijf om op te groeien en ik ben verheugd om terug te keren om als lid iets te kunnen bijdragen. Het is nu een zeer opwindende tijd bij Aristech en ik kijk ernaar uit om onze groei-initiatieven te ondersteunen, productinnovaties te ontwikkelen en, nog belangrijker, samen te werken en partnerschappen aan te gaan met onze klanten om innovatieve oplossingen te bieden die de verwachtingen overtreffen."" Todd Whitney, Sr. Commercial Manager – Acryl.

We verwelkomen Todd terug, als terugkerende lid van de Aristech Surfaces-familie!

Over Aristech Surfaces LLC

Al 50 jaar produceert en verkoopt Aristech Surfaces een breed scala aan oppervlak- en designmaterialen om kwalitatief goede, kostenefficiënte en hoogwaardige esthetische oplossingen te bieden voor OEM's, architecten, designers en vaklieden in allerhande bedrijfstakken over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Aristech Surfaces is gevestigd in Florence, KY en heeft meerdere productiefaciliteiten, een wereldwijd distributienetwerk en een wereldwijd verkoopteam om aan de behoeften van onze klanten te voldoen.

Aristech Surfaces LLC, Jana Bartlett, 859.283.6485