Innovatief Materiaal Ontmoet Inspirerend Design – Winnaars Van Het Global Gallery Incentive Program 2019 Aristech Surfaces Bekendgemaakt

Bij Aristech Surfaces laten we ons altijd inspireren door het innovatieve gebruik van onze STUDIO Collection® Design Resin en Avonite Surfaces® Solid Surface-producten, door fabrikanten, architecten en echte visionairs op het gebied van design. We waren verheugd om het afgelopen jaar een op incentives gebaseerd inzendingsprogramma voor onze wereldwijde verkoop- en distributieteams te starten.

Ik wil graag al onze prijswinnaars van ons Global Gallery Incentive Program 2019 in het zonnetje zetten.

Onze hoofdprijs voor 2019 wordt toegekend aan het Upper Canada Forest Products Distribution Team met de getoonde inzending, ingezonden door Carolyn Solby. De toepassing bestond uit Avonite Surfaces® Solid Surface, Polaris 8256, in een meesterwerk van een kookeiland. Dit prachtige meesterwerk is het overduidelijke middelpunt, in keukens in het Vancouver House in BC, Canada. Henry Geovanne Photography, Fabricator SSC in Vancouver - Quinn Prince, Matt Mumford UCFP Vancouver BC Branch, waren de sleutel tot het succes van het team met dit project. Proficiat aan het hele UCFP-team, met het winnen van de hoofdprijs!! Dat moet worden gevierd!

Onze winnaar van de eervolle vermelding 2019 werd toegekend aan Jaeckle Distributor Inc. voor een inzending die Alyssa Gagg indiende met een verlichte STUDIO Collection® Honey Onyx 8750 receptiebalie. Proficiat aan het team, met het winnen van deze eer.

Proficiat aan onze kwartaalwinnaars:

John Gargiulo/Aristech Surfaces

Susan Rayer/Aristech Surfaces

Lee Shephard/Aristech Surfaces

Scott Neubauer/JAECKLE Distributor Inc.

Randy Beckstrom/JAECKLE Distributor Inc.

Destry Brink/JAECKLE Distributor Inc.

Kris Schwalenberg/JAECKLE Distributor Inc.

Tom Bourke/Distributor Service Inc.

Alle waardering voor iedereen die meedeed.

Foto’s: Henry Geovanne Photography, Fabricator SSC/Vancouver - Quinn Prince

Over Aristech Surfaces LLC

Aristech Surfaces® produceert en verkoopt een breed scala aan oppervlakte- en designmaterialen onder haar vlaggenschipmerken Aristech Acrylics® Acrylic Sheet, Avonite Surfaces® Solid Surface and STUDIO Collection® Design Resin. Aristech biedt hoogwaardige, kostenbewuste en hoogwaardige esthetische oplossingen die gewild zijn onder OEM's, architecten, designers en fabrikanten voor industrieën over de hele wereld. Het hoofdkantoor van Aristech is gevestigd in Florence, KY. Productiefaciliteiten zijn actief in Florence, KY en Belen, NM. Ga voor meer informatie naar www.aristechsurfaces.com.