Hoogwaardige Oppervlakken – Gezondheidszorg

Aristech Surfaces is al bijna 50 jaar de toonaangevende leverancier van oppervlakontwerpmaterialen van acryl. Onze in de VS geproduceerde Avonite Surfaces® Solid Surface producten, Aristech Acrylics® acryl sheet en STUDIO Collection® handgemaakte designhars leveren de prestatie-eisen, in de meest veeleisende omgevingen.

De fabrieken en logistieke faciliteiten van Aristech Surfaces®, bekend om onze flexibiliteit, werken met minimale impact van de COVID-19-epidemie en hebben de productie afgestemd op de marktvraag. We blijven ons onverminderd inzetten voor de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers. Met vier van 's werelds meertonnige continugietmachines in Florence, Kentucky, hebben we een immense capaciteit om de wereldwijde markt van acryl oppervlakken te bedienen en bestellingen volgens schema te blijven uitvoeren.

We waarderen het om een essentieel bedrijf te zijn dat de gezondheidszorgmarkt bedient, en we zijn trots op ons vermogen om de bouwsector hoogwaardige oppervlakteproducten te leveren.

Avonite Surfaces® I Acrylic Solid Surface voor aseptische omgevingen

Er is geen materiaal dat zorgt voor meer reinheid. Avonite Surfaces® 100% acryl Solid Surface-sheets nemen geen bacteriën op, zijn gemakkelijk schoon te maken, en worden naadloos gemonteerd. Het materiaal is te modelleren tot gebogen in plaats van hoekige vormen en is daardoor efficiënter schoon te maken. Avonite Surfaces® is ideaal voor alles, van ultraschone operatieruimten tot hygiënische voedselbereidingsstations.

Aristech Acrylics® I ACRYLIC GPA Barrier-sheets voor aangepaste fabricage

Aristech Acrylics® zijn uniek samengesteld om extreme situaties binnen of buiten te doorstaan. Het bieden van de juiste barrières is van cruciaal belang om iedereen veilig te houden. Aristech Acrylics® Clear 0000 acryl materiaal voor algemeen gebruik biedt de bescherming die nodig is, met de duurzaamheid die lang meegaat in een aanbod van diktes dat aan ieders behoeften voldoet.

Avonite Surfaces® I Bacteriostatische wandbekleding voor patiënt-/operatiekamers

Avonite Surfaces® Wet Wall™ zijn geformuleerd om op natuurlijke wijze de groei van bacteriën en gevaarlijke ziektekiemen te remmen. Deze 6 mm dikke 100% acryl wandbekledingslijn is bestand tegen een lange lijst van chemische en reinigingsproducten, waaronder perchloorzuur. Ons materiaal is uitzonderlijk sterk, weerbestendig, niet poreus en vlekbestendig en levert uitzonderlijke prestaties, in de meest kritische omgevingen.

Neem vandaag nog contact op met uw lokale vertegenwoordiger of rechtstreeks met onze klantenservice om u te helpen. We helpen u graag."