Toewijding Van Het Hele Bedrijf Om Te Voldoen Aan De Eisen Van De Markt – Aristech Surfaces

Met 's werelds grootste capaciteit voor continugieten onder één dak, hebben de fabrieken en logistieke faciliteiten van Aristech Surfaces overuren gedraaid om te voldoen aan de toenemende vraag naar doorzichtig acrylaat, dat wordt gebruikt om een barrièrebescherming te creëren op transactionele plekken over de hele wereld.

Afgelopen weekend hebben onze productieteams in Florence, KY, zich vrijwillig aangemeld om te helpen in de strijd. We werken de klok rond en hebben onze lijnen ingezet voor de productie van Aristech Acrylics® Clear 0000 General Purpose acrylsheets en High Impact Clear 0000 Acrysteel®. Deze producten zullen de banken, restaurants, hotels en winkels helpen die deze barrières snel installeren in het belang van de volksgezondheid.

Een van onze kernwaarden bij Aristech Surfaces is ""we doen altijd het juiste"". We zijn vereerd om premium materiaal te leveren om deze essentiële barrières te fabriceren voor het nieuwe normaal waar we allemaal naartoe werken.

In uitdagende tijden als deze openbaren onze kernwaarden zich aan de wereld en zijn we trots op ons team hier bij Aristech Surfaces.