Samenwerken. Energie Geven. Celebrate’ - 2021 Global Sales Meeting - 4-6 Oktober 2021

2021 markeert een jaar van aanzienlijke groei voor onze organisatie, omdat we een meer marktgebaseerde benadering van verkoop hebben gekozen, ons productaanbod hebben uitgebreid met aangrenzende toepassingen en ons commerciële team hebben geheroriënteerd om onze strategie te ondersteunen. Officieel kunnen we nu zeggen dat we onze 2e Global Sales Meeting hebben gehad, online. Een online bijeenkomst, in de loop van 3 dagen over SAMENWERKING, ENERGIE KRIJGEN en de tijd nemen om de geweldige prestaties van het voorgaande jaar te VIEREN.

Op ware Aristech Surfaces-wijze was het team betrokken en werden best practices, succesverhalen, regionale prestaties, uitdagingen voor de toekomst en doelen voor de toekomst gedeeld. De screenshots tonen ons virtuele teambuilding evenement, dat ""Just Darn Fun!"" was. Onze waarden zijn altijd top-of-mind, elke dag wordt een moment van veiligheidsbewustzijn beleefd dat ons eraan herinnert wie we zijn. Dit jaar ging de commissie verder dan ons directe team om onze nieuwe Trinseo-familie op te nemen, met een focus op duurzaamheid gepresenteerd door Walter van het Hof. Een krachtig onderwerp, want Trinseo staat op nummer 3 in de materialenindustrie en op de 51e plaats van alle fabrikanten in 2020, wat de niet-aflatende toewijding van het bedrijf aan duurzaamheid weerspiegelt. Met ""Keeping a winning mindset"" gepresenteerd door Lauren Pagano, nieuw benoemde CCO, werd de sessie afgesloten en dit was de perfecte opmaat naar de toekomst.

We vierden de SAMENWERKING met een aantal nieuwe prijzen voor uitstekende medewerkers die onze vijf kernwaarden van Aristech Surfaces hebben laten zien. Elke ontvanger werd bekroond, op basis van nominaties en prijzen van stemmen van collega's.

“We doen altijd wat juist is"" Kimberly Purcell

""We richten ons op het succes van onze klanten door effectieve partnerschappen en innovatieve oplossingen te ontwikkelen"" Brooke Cole

""We geven om elkaar en benadrukken het belang van teamwork met naadloze samenwerking” Ryan Hansen

""We respecteren en luisteren naar elkaar; we communiceren open en eerlijk om vertrouwen op te bouwen” Jared Schaber

""We verbeteren voortdurend terwijl we ernaar streven om het beste te leveren in alles wat we doen"" mede bekroond Candy Chan, Jana Bartlett.

Onze prijsuitreiking bracht ENERGIE tot stand vanwege de uitstekende prestaties van de toppresteerders binnen ons commerciële team die boven alles uitstegen.

Totale groei GM$ - $ 10,9 miljoen, Gary Wood

Groei op jaarbasis STUDIO Collection® - 143% stijging, Priscilla Miranda

Top Avonite® omzet - $ 2,7 miljoen, Rick McCarthy

Groei op jaarbasis GPA - $ 600.000 tot $ 5,7 miljoen, Jorge Maldonado.

Groei op jaarbasis Wellness – 184% stijging, Candy Chan

Terwijl we de prestaties van zovelen vierden, sprak Michael Gilbert een paar woorden van waardering voor de toewijding van Sameer Singla, in de afgelopen 3 jaar.

Bij Aristech Surfaces staan we echt achter 'We geven om elkaar en benadrukken het belang van teamwork met naadloze samenwerking'. Naar deze jaarlijkse samenwerking wordt zeker elk jaar uitgekeken voor ons Commercieel Team, wegens de gedeelde kennis en intuïtie die het biedt. Hoewel we dit jaar voornamelijk virtueel waren, hopen we als groep weer samen te komen zodra reizen minder beperkt wordt en we waarderen ieders inspanningen waardoor onze vergadering op afstand zo speciaal waren.

Proost op weer een Global Sales Meeting, officieel in de boeken!"