6 Jaar Veiligheidsrecord - Aristech Surfaces

In de meeste productiefaciliteiten zult u merken dat veiligheid elke dag bovenaan staat. Belangrijke boodschappen en herinneringen worden weergegeven als stickers op een klembord, een video met doorlopende lus in de lunchroom of banners die strategisch zijn geplaatst om uw aandacht te trekken terwijl u door de fabriek loopt. Seminars worden gehouden om ons eraan te herinneren, er is training om ons bij de tijd te houden en PBM's staan altijd klaar. Bij Aristech Surfaces definiëren we veiligheid als echt onderdeel van onze kern. We leiden elke vergadering met een veiligheidsboodschap en vertrouwen op onze leidende waarden, ""We doen altijd het juiste"" en ""We verbeteren voortdurend terwijl we ernaar streven het beste te leveren in alles wat we doen"". Als organisatie blijven we altijd voorzichtig, maar staan we ook klaar om te vieren wanneer daartoe reden is. Onze productiefaciliteit in Belen, NM heeft de grens van 6 jaar overschreden zonder een registreerbaar incident en zonder een incident met verloren tijd.

""In deze unieke tijd brengt veiligheid ons allemaal samen. Het betekent voorzorgsmaatregelen nemen, alert blijven, letten op onze collega's en op onszelf. We hebben een geweldig team in Belen, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen: VEILIG ZIJN is slechts een deel van onze cultuur"", aldus Michael Gilbert, CEO van Aristech Surfaces. ""Elke werknemer moet de werkdag eindigen zoals ze die beginnen: veilig en zonder schade. In een tijd waarin veiligheid hoog in het vaandel staat.... doen we gewoon wat natuurlijk voor ons is om te doen.""

Felicitaties aan ons team in Belen en ons hele Aristech Surfaces Global Team terwijl we dit met u vieren. Een positieve en veilige werkomgeving is het waard om elke dag te vieren.